Gider snart ikke mere

Har nu sendt følgende til chefer og direktør for Huscompagniet og afventer svar:

Døre og vinduer
Vi er ved at være målløse over den ligegyldighed, der hersker. Jeg forstår godt, at I ikke vil have stjålet mere og så vælger at montere vinduerne, selvom vi ikke har et tag, men hvorfor afdækker I dem ikke så??!
Se hvor drivvåde de er indvendigt:
https://goo.gl/photos/ydYhwCJZwvU4ae5J9

Jeg har talt med Rationel og de siger, at de ikke kan holde til dette og de kan komme til at revne i samlingerne indvendigt, når de tørrer. Hvad er planen så? De er også drivvåde ovenpå vinduerne. Det virker så uendeligt meget nemmere lige at have brugt en time på af afdække dem. Jeg forstår det simpelthen ikke...


Træ
I ovenstående link kan I se det træ, som I bygger huset med. Det er også drivvådt i en grad, hvor man kan hive overfladen af træet af, og så er det tilsyneladende også fyldt med skimmel. Igen, hvorfor overdækker I det ikke??! Jeg vil virkelig ikke have, at I bygger mit hus med det våde træ, da jeg ikke orker at skal til at døje med skimmel også!
All steder er træ også bare smidt på jorden. Der er ingen hensyn taget overhovedet for at undgå fugt.


Porebeton
Jeg tror, der kommer flere og flere revner. Bliver det udbedret?
Se her: https://goo.gl/photos/ZwVjAdHv6KfRfybE8


Vi har altså brug for, at I tager dette seriøst og gør noget i stedet for bare at lade stå til. Det er SÅ frustrerende det her.


Her et lille potpourri af elendighed:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar